HAUR-DANBORRADA
Guraso agurgarriok:
Hemen gaituzue Haur Danborrada berriro martxan jarri nahian. Iaz egin zenizkiguten iradokizunak jaso ditugu eta ea aurten gauzak pixka bat hobeto egiten ditugun denon artean.
ERNE: Bakoitzak bere jantzia izan behar du. Izena ematerakoan esaguzue zehazki ea Guraso Elkarteak alokatzen dituen jantziak erabili behar dituzuen. Guraso-Elkarteak ahalik eta traje gehien eskuratu nahi ditu eta gero ikasleei alokatu. Lagundu nahi bagaituzue, Guraso-Elkarteak erosiko ditu danborrari-trajeak eta kantinerarenak (trajeak ondo egonez gero). Saldu nahi badituzue, urrian etorri Elkarteko lokalera.
IZEN EMATEA: Astelehena (Kantinerak eta fusileroak), asteartea (LH 3), asteazkena (LH 4), osteguna (LH 5), ostirala (LH 6 eta DBH). 17:00-18:00, Guraso Elkarteko gelan. MATERIALA BERRITZEKO ORDAINDU BEHARREKOA: jakinaraziko ziazue (dirutan edota ordainagiria ekarriz):
KUTXAko gure kontua: 2101.0010.48.001057456.4 edo
Laboraleko 30350063830630045974).
Trajea alokatu nahi dutenei prezioa jakinaraziko zaie eta izen-emateko ordena jarraituko dugu trajeak banatzerakoan. Diru honetaz gain, bakoitzak ordaindu egin beharko du materialari axolagabekeriaz edo nahita egindako kalteak konpontzeko beharko den diru-kopurua.
Hona hemen, beste zenbait zehaztasun: Fusileroak nahiz gastadoreak: LHko 1. eta 2. mailako mutilak. Kantinerak: LHko 1. eta 2. mailako neskak. HHko 3. mailako neskek ezin dute, oraingoz, kopurua beteta dagoelako. Danborrari nahiz barrilariak: LHko 3. mailatik DBHko 2. maila bitarteko neska-mutilak.. Ume gehiegi apuntatuko balira zozketa egingo genuke lehenengo aldiz apuntatutakoen artean. Lekua ziurtaturik dute iazko zozketan kanporatuta gelditu ziren neska-mutilak..
Entsaioak, GUZTIENTZAT, abenduaren lehen astelehenean hasiko dira, arratsaldeko 17:00etan; danborrariak eta barrilariak frontoian eta kantinera eta gastadoreak, atari ondoko aterpean. Ezinbestekoa da denak lehenengo entsaio honetara etortzea, jendearen banaketa egingo baita bertan. Entsaioak egiten diren bitartean gurasoak frontoain ez sartzea eskertuko genuke.
Izena emateak entsaioetara etortzea suposatzen du (astean bitan, zerrenda pasako da). Urtarrilaren 11tik aurrera nahita-nahiezkoa da entsaioetara azaltzea. Danbor eta barril joleek gerrikoa eraman behar dute entsaioetara, larruzkoa edo antzekoa, ez elastikoa, barrila edo danborra bere lekuan eta alturan eraman dezaten.
Hauek dira zozketan aukeratuko diren postuak: banderadunen kantinerak (LH 2), fusileroen kaboak (LH 2), banderadunak (LH 6) eta Kursaalera joango den batzordea.
Danborradaren antolakuntzan laguntzea eskertuko genuke.
Zalantzaren bat argitu nahi izanez gero, jo ezazue batzordeko arduradunengana.
TAMBORRADA INFANTIL
Estimadas familias:
Un año más, ponemos en marcha la Tamborrada Infantil. Creemos que es una actividad que merece la pena. Hemos recogido las sugerencias que nos hicisteis el año pasado y a ver si entre todos mejoramos las cosas.
ATENCIÓN: Cada participante ha de proveerse del traje. Al hacer la inscripción nos debéis indicar si tenéis intención de alquilar el traje que pone a vuestra disposición la AMPA.
Es intención de la AMPA seguir comprando trajes para poder así facilitar su alquiler a más gente. Si queréis ayudarnos, la AMPA comprará el traje de tamborrero y el de cantinera (siempre que los trajes estén en buen estado). Lo podéis hacer en octubre y se os indicará la persona de contacto y los días hábiles para ello
FECHAS Y LUGAR DE INSCRIPCIÓN: lunes (Cantineras y fusileros), martes (LH 3), miércoles (LH 4), jueves (LH 5) y viernes (LH 6 y DBH) de octubre de 17:00 a 18:00 en el local de la AMPA.
CUOTA A ABONAR PARA MEJORA DEL MATERIAL: (se indicará) (en metálico o abonaré de ingreso en la cuenta de la AMPA La Salle de la Kutxa, número 2101.0010.48.001057456.4.
o caja Laboral 30350063830630045974). Para los que quieran alquilar el traje el precio (se indicará )y se hará por orden de inscripción. En el momento de la misma se os dará un número indicando el día de la prueba del traje.
Aparte de esa cuota, cada uno se hará cargo y deberá pagar los gastos por arreglo de desperfectos causados en el material debidos a negligencias evidentes y deliberadas.
Otras concreciones organizativas: Fusileros o gastadores: los alumnos de 1º y 2º de primaria. Cantineras: las alumnas de 1º y 2º de primaria. Las de 3º de infantil no tienen opción, en principio, por estar el cupo cubierto. Tambores o barriles: los alumnos y alumnas de 3º de Primaria a 2º de ESO. En caso de que el número de apuntados/as sobrepase el número de plazas, procederemos a realizar un sorteo entre los niños/as que se apunten por primera vez. Tienen plaza reservada los niños y niñas que el año pasado quedaron excluidos en los distintos sorteos..
Los ensayos comenzarán, PARA TODOS, el primer lunes de diciembre a las 17:00; tambores y barriles en el frontón del Colegio; fusileros y cantineras en el porche junto a la portería. Es imprescindible que todo el mundo acuda a este primer ensayo, pues en él se hará la distribución del personal por compañías. Se ruega a los padres que no entren en el frontón durante los ensayos.
Apuntarse supone venir a los ensayos (2 días a la semana. Se pasará lista ). A partir del 11 de Enero los ensayos serán obligatorios .Tambores y barriles deben llevar a los ensayos un cinturón no elástico, de cuero o similar, para que puedan sujetar el tambor o barril en su altura.
Los siguientes mandos y comisiones se designarán por sorteo: cantineras de abanderadas (LH 2), cabos de fusileros (LH 2), abanderados (LH 6) y la comisión que irá al Kursaal.
Se agradecería ayuda en la organización de la tamborrada.
Para cualquier duda o consulta podéis poneros en contacto con los responsables de la comisión